Tisdag

idag har jag jobbat hela dagen, va påmöte inne i stan till halv11, så kom till förskolan vid halv 12 ungefär. jobbade sedan till 16:30 då hjärtat hämtade mig på jobbet(: vi åkte en snabbis till täby centrum för jag skulle handla lite saker där och sen åt vi även på donken;) tjockisfia:P efter de så va de bara att åka hem fort, byta om, plocka ihop träningssaker och åka till INNEBANDYN:D de var härligt att få träna lite, men vi slutade tyvärr tidigare för att folk ville hem och titta på fotbollen. nu har jag precis duschat och ja å hjärtat ligger framför tvn och kollar fotbollen, jag borde egentligen plugga, men har inte ork eller lust, förstår verkligen ingenting=/
men ska vara lite social med hjärtat nu(: <3




<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0