söndag

idag är de söndag och helgen är snart slut, tyvärr. kul att de börjar komma in lite kommentarer;) idag har ja spelat match de gick rätt bra, vi vann med 6-2, bra jobbat tjejer. har även vart med pappa i täby centrum och bråkat lite om min telefon, den har vart inlämnade sen de 5september och ja har fortfarande inte fått tillbaka den, den låg nu i butiken utan att dom har hört av sig till mig och utan att servicen har fixat den, de gör mig lite arg, jag sitter och betalar för något som jag inte har liksom=/ och hur många avtal bryter inte dom liksom, när ja lämna in den så sa dom att de skulle ta 2-3v sen efter 4½v så sa dom att de skulle ta upp till 6v nu har den gått 2½månad och den är inte klar:O :@ aja dom får fixa de väldigt snart annars ska ja ha en ny telefon...



<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0