länge sen

nu var det väldigt länge sen det blev något inlägg här men ja har fullt upp i livet och bloggen kommer inte först i mitt liv. de har hänt massa nytt i mitt liv, ja har börjat plugga, och jag har bytt innebandylag, har bytt tillbaka till vallentuna igen.
Skolan- jag pluggar på heltid och jobbar fortfarande kvar på samma ställe, men jobbar nu typ 80%
Innebandy- spelade ju förra året i åkersberga och trivdes riktigt bra i de laget, de va en lagom nivå för mig att spela i div2, men eftersom jag både pluggar och jobbar så fanns inte tiden att sitta och åka till åkersberga flera gånger i veckan så då bytte jag till vallentuna för att kunna fortsätta med denna fantastiskt roliga sport. vallentuna spelar i div3, men dom har utvecklats otroligt mycket sen jag bytte ifrån dom. jag trivs med tjejerna i laget och jag tror det kommer gå bra för oss iår..
Idag är det lördag och jag, mitt hjärta, min mamma och min pappa ska iväg till nackastrand på mässa. vi ska på öl och whiskey mässan, tror de kommer blir trevligt. men har lite dåligt samvete för laget, vi har match idag halv 2 och jag missar tyvärr den, men hoppas att det går bra ändå(: jag håller på er tjejer, tror att ni klarar det.

jag har lovat min kusins dotter på att bli bättre på att blogga om hon också börjar blogga igen så vi får se hur de går;) http://mandiza.blogg.se/ här har ni hennes blogg om ni vill kolla;)

nu ska ja gå å börja göra mig iordning men skriver nån annan gång;)



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0