dagen efter

ja precis, idag är det dagen efter. vi var ju på öl och whiskey mässan igår. min moster åkte med dit också, moster monster(: men mamma, pappa å monster åkte hem rätt tidigt, dom åkte typ vid 5, jag och gustaf stannade kvar och fortsatte att dricka. vi provade typ allt på alla ställen och det var hur mycket som helst, vi drack massa god champange och massa goda drinkar och en drink som va jätte äcklig, jag beställde en drink med ananas men fick en drink med cocos, den var inte god alls, en riktig besvikelse. vi drack även massa cider, öl och whiskey. det var väldigt trevligt, men aldelles för mkt folk. gustaf blev jättefull och vi åkte hem vid 8, halv 9 nångång och gustaf minns ingenting idag:P haha. själv så mår jag rätt bra(: ska snart äta frukost å sen blir de nog en sväng till landet över dagen(:



<3






Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha låter ju som en trevlig festival ;)

2011-10-09 @ 15:54:05
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0