söndag

idag är de söndag och ja har jättetråkigt.. vet inte vad jag ska göra idag
igår va de lördag och brorsans barn var här.. min mormor var oxå här ett tag på dagen och fikade.. när hon skulle gå hem så skulle ja följa med henne en bit till bussen och då ville min brors dotter följa med. hon är 1½ år och sjukt söt.. så hon vinglade iväg med  oss, vi kom bara till lekparken som ligger typ 25 meter från vårat hus sen ville inte hon gå längre så hon och jag fick stanna där och gunga ett tag(: sedan skulle vi gå hem men hon orkade inte gå hela vägen så efter en bit så började hon säga ajajajaj å sträckte sig efter mig(: så söt hon e min lillafis(: fasterslilla hjärta(: min underbara guddotter(:

menmen åter till dagen, ja vet verkligen inte vad ja ska göra idag, någon som har något tips?







<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0