sommar

nu är de äntligen sommar, regnet öser ner utan för fönstret och de är snart dax att gå å jobba;)
imorgon är det midsommar, vad ska alla göra då?
min kära pojkvän har bestämt att vi ska grilla med massa kompisar, va inte alls sugen på det tyvärr, var mer sugen på att hänga med malin och alla andra till åland och fira där, men de får bli ett annat år(: vill ju inte lämna min pojke på midsommar..
idag ska ja jobba å sen ska ja träffa marie, vi ska shoppa lite och ja ska fråga efter min telefon som vart inlämnad för service, den har vart borta i 4 veckor:( saknar den ju..
men nu måste jag börja klä på mig och springa iväg till bussen, får blogga senare..






<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0