nytt

hejhej!
hann inte riktigt med att blogga igår, ja jobbade hela dagen och sen hämtade mitt hjärta mig och vi åkte iväg till orminge för att ja skulle fixa iordning mina naglar(: riktigt snygga blev dom, de blev guldtipp och och rosa blommor(: jättesött..
idag har jag också jobbat hela dagen och efter jobbet åkte jag hem till sonja som hjälpte mig att färga håret(: de blev mörkt(: så de blev lite nya saker på mig dom här dagarna(:
kommer tyvärr att bli rätt dåligt med bloggande nu ett tag, åker till eskilstuna imorgon, min guddotter ska döpas så ja åker dit, vet inte riktigt när ja kommer hem men på söndag åker jag och mitt hjärta ner till min bror i småland. där ska vi göra lite daxutflykter, vi ska till halmstad å vi ska till ullared;) vi ska nog se oss omkring i värnamo lite och nästa fredag åker vi till tyskland(: ska bli skönt å komma bort lite å få va med hjärtat i en hel vecka(: riktigt mysigt(:

men nu måste ja tvätta och packa och börja fixa med middagen(: bloggar när ja får tid, om ja får tid;)








<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0