packa

packar upp efter några härliga dagar i eskilstuna med dop för söta Lilja, min guddotter(: hon var så snäll hela dagen, skrek ingenting.. en sån snäll och underbar liten unge(: kom hem idag vid lunch tid. efter de har ja inte gjort så mkt. har börjat packa om väska för imorgon åker ja igen. då åker ja och hjärtat ner till smålands djupaste skogar (kållerstad, helt utan mottagning) och hälsar på min underbara stora storebror joakim. därifrån ska vi göra lite utflykter, vi ska till ullared, kanske till halmstad och på fredag åker vi över till tyskland(: ska bli kul..
just nu sitter vi här och jag bloggar medans dom andra sitter och tittar på james bond, ja e inte speciellt intresserad..
när vi kommer ner till småland ska ja kanske träffa johan en av dagarna och han ska pierca mig(: ska bli kul, men är sjukt nervös:P fast ja gjort de förr så är de läskigt:P
har ni tips på sevärdheter där nere nånstans så hör gärna av er.
skriv gärna era bloggadresser så ja har något roligt att läsa, har ja en del läsare men vet inte vilka ni är och tycker att ni borde börja kommentera lite;)


menmen nu ska ja väl va lite social och tvingas titta på den där dåliga filmen.. kanske hinner blogga imorn innan vi åker(:








<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0