fredag

idag är det fredag(: så skönt med helg(:
det var några dagar sen ja bloggade men va ju i småland i en vecka med mitt hjärta(: vi hann med en del, vi kom ju ner sent söndag kväll..
på måndagen tog vi det rätt lugnt, vi var inne i värnamo och kollar runt lite och handlade lite, ja köpte nya örhängen, ett armband och ett piercing smycke, köpte även en ny termosmugg, picnickorg och plastglas(: sen på kvällen bjöd vi min bror på tacos(:
på tisdagen så var vi inne i värnamo igen, men denna gång för att träffa johan och pierca mig(: satte en ny i naveln, hade ju de för några år sen men de funkade inte med innebandyn, nu spelar ja ju knappt så ja försöker igen;) på kvällen så åkte ja, gustaf och min bror till en jättefin liten sjö och fiskade, de va jättemysigt men tyvärr fick ingen av oss någon fisk, men ja och gustaf hade vart å fiskat i fiskdisen på mataffären innan, så vi rökte fisk och gjorde klyftpotatis och morötter i ugn, mums(:
på onsdagen så gick ja å gustaf upp tidigt för att ta en tur till ullared;) där köpte vi ett kastspö(: och lite annat, bla så köpte ja ett par shorts, lite smink och hudkrämer, filmer och lite leksaker till min underbara brorsdotter/guddotter(: gustaf köpte ett par skor, lite hudvårdsprodukter, filmer och lite annat(: på kvällen så åkte vi och fiskade igen vid den mysiga sjön, ja hade en jättestor gädda på, men tyvärr så drog den av linan och försvann:( menmen..
på torsdagen så hade jag och gustaf bestämt oss för att ha picnic så vi åkte in till värnamo för att handla lite picnic grejer och även saker till middagen.. men när vi kom tillbaka till huset och skulle på picnic så började de tyvärr att regna så vi hade picnic i vardagsrummet, det var mysigt det med, men dock inte lika mysigt som om vi skulle ha gått ut.. på kvällen åkte vi och fiskade igen, denna gång fick gustaf en litenliten gädda som vi kastade tillbaka.. och till middag så grillade vi smörfisk och gjorde potatisgratäng(: på fredagen hade vi en lugndag, vi var och hälsade på min bror på jobbet och sen gjorde vi inte mycket mer, mamma och pappa kom ner till småland med min moster och brorsdotter/guddotter(: de va mysigt.. och sent på fredagkväll körde joakim in oss till värnamo och vi åkte en busstur till tyskland.. kan beskriva den mer senare, för nu börjar de bli dax för dusch.. SÖNDAG så åkte vi hem igen och hela veckan så har ja jobbat.. men en helt fantastisk vecka(:
Nu Dusch!
bilder kommer sen när pappa kommer hem med kameran..
bloggar sen..








<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0