onsdag

stressad dag som slutade lugnt(:
jobbade till klockan tre, sen skyndade jag iväg till bussen och åkte iväg och tränade mina småpojkar(: som vanligt på onsdagar så stod jag utan hjälptränare, vart har ni tagit vägen?!?!?!?! skulle ta ut två lag till båda matcherna på lördag samtigit som jag skulle träna dom, hålla koll på att dom skötte sig och allt som hör till en innebandyträning med ett gång 10-åriga pojkar.. sedan skyndade jag iväg till bussen igen och sprang sedan hem till farmor, skulle vara där halv sex, hade bjudit in mig själv på middag(: tack farmor för en underbart god middag(: middagen bestod av grönsaksoppa, bröd och någon slags havregrynskaka hon hade gjort(: sedan blev det fika med bulle och te(: efter det gick jag över till min bror som bor bara några hus därifrån(: och sen åkte jag hem med min mamma och pappa som också var där(: nu sitter jag här, kollar på idol och tar det lugnt(:
ska snart ringa thomas så ska vi fixa det sista med laguttagningen till på lördag(:

 


jag flyger helikopter(:
borde kanske skaffa mig en riktig helikopter så det går fort på onsdagar när ja ska ta mig från jobbet till träningen på 30min.. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0