föräldrarmöte

har vart en lugn dag idag(: brorsan, hans tjej å hennes son va här och åt(: mysigt, om 1månad ungeför får dom sin lilla dotter(: då blir 3 istället 4(:
sen åkte ja iväg på föräldrarmöte, mitt första föräldrarmöte någonsin(: .. ja är huvudtränare för ett innebandylag, p99(: och idag var det dax för föräldrarmöte, gick väldigt bra och kändes som att föräldrarna var nöjda med mig som tränare hittills(: dom vill även att ja ska börja skriva matchreferat efter varjematch, så vi får se hur det går och om det blir efter varje match eller bara vissa(: men ska varjefall försöka, och göra mitt bästa, även att fota lite mera på killarna och lägga upp på deras hemsida(:

ska försöka bestämma mig själv för hur jag gör med innebandyn, om ja ska lägga ner eller fortsätta, och om ja fortsätter i vilket lag ska ja då spela i?





jag i våras(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0