Fredag

Idag är det fredagsmys, som barnen säger på dagis(: .. idag har jag först jobbat, slutade tidigt idag så då sprang jag iväg till täby centrum och shoppade lite(: blev ett par skor, en klänning, ett par vantar och lite till(: sen åkte ja hem till brorsan, han å hans tjej skulle storstäda och ville ha hjälpt med lite barnpassning så ja tog med mig neo och gick till bussen och åkte hem till mig(: sen va de dags för middag och de ända neo ville ha va pizza, så vi åkte och köpte pizza å sallad(: sen åkte vi hem till han och åt det(: sen har vi bara busat en massa å haft mys(:



neo på hans två-årsdag, han å hans mamma denise blåser ut ljuset på tårtan(:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0