fullt upp

dom senaste dagarna har de vart fullt upp, igår hann ja bara skriva en gång, precis innan ja gick till doktorn.. fick träffa en trevlig doktor igår, första gången ja träffade en trevlig doktor där.. hon frågade lite saker, tog lite nya prover och skrev ut lite värktabletter till mig, hon skrev även en remiss till mig, till en sjukgymnast så ja kan gå dit och få massage och akupunktur och även lite övningar ja ska göra för att förebygga och inte få så ont igen(:
efter att ja hade vart hos doktorn åkte ja iväg till täby centrum å köpte lite kläder till nikita, sen åkte ja till jobbet och pratade lite med dom och hämtade lite saker(: sen bar de iväg hem och fixa lite mat..
efter middagen åkte ja till min bror, skulle ta lite bilder på barnen och familjen (: och ge kläderna till nikita som ja hade köpt, de visade sig tyvärr att hon hade fått sånna kläder dagen innan av sin mormor..
när ja kom hem så pratade ja me thomas och bea och vi bokade en flygbiljett till åre till mig:D så nu är åreresan bokad..
nu sitter jag här och skriver lite och håller på att tvätta typ 6 maskinen sen igår.. =/ .. ja håller även på att packa, ska försöka att inte packa så mkt den här gången, får se hur de går:P brukar va rätt duktig på att packa för mkt(A)..
ska fixa lite saker nu och packa lite till



<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0