blogga mera

blogga mera är nått jag borde börja göra, men de hinns liksom inte riktigt. jag jobbar, tränar, är tänare, ska börja plugga, är med vänner och allt sånt, och det prioriteras före bloggandet, och som sagt så tror jag ju inte att bloggandet riktigt är min grej.

det har hänt en hel del sen sist jag bloggade. min bror har fått barn, en liten flicka, nikita.. den 19/10-09 kom hon. så nu har ja blivit faster och neo har fått en söt liten lillasyster. neo är så söt och riktigt stolt över sin lillasyster.

vi håller på att renovera hemma, köket e utkastat och in ska ett nytt, verkar som det kommer ta väldigt lång tid=/

ska försöka att blogga lite oftare, men lovar inget;)

haha ha det bra








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0