åre?

det är fredag idag och igår hörde TC av sig till mig.. han och hans underbara lilla familj vill att ja ska komma upp till dom i åre(: ja är ju sågott som arbetslös just nu och TC hade kollat lite efter jobb åt mig uppe i åre, han sa att de finns jobb på hotellet och i restaurangen och på barnens förskola. så nu är de bara för mig att boka resan och packa väska och åka upp till åre(: har jobb och boende klart i åre(: kan de bli bättre? ja de e klart, dom har förmodligen inte trådlöst internet, vilket kommer betyda inte så mkt data för min del=/ menmen man överlever väl och ja kommer väl hem till jul(: men åker kanske upp till åre sen igen efter jul(:
tror de kommer bli riktigt kul, gillar verkligen familjen carlsson(: deras barn är ena riktiga sötnosar(: nästa så ja tar med dom hem när ja åker hem:P (:

ska laga lite mat nu, bloggar kanske senare(:




¨

jag och deras äldsta barn, maximilian, i sommras på gotland(:


<3

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0