shopping

vaknade vid halv 10 imorse, då hörde min bror av sig å ville att vi skulle ses(: han ville att ja skulle va i täby till kl 11 så ja gjorde mig iordning lite snabbt, å precis när ja skulle gå till tåget så hörde han av sig å sa att han inte orkade för att han va sur över nånting=/.. men ja drog iväg ändå som ja hade planerat.. skulle köpa födelsedagspresenter till dessi, nettan å anna.. hade jättesvårt för att komma på nått.. så när mamma slutade kl 3 så tvingade ja henne å komma å hjälpa mig, så ja hittade varjefall presenter till nettan å dessi.. men måste komma på nånting till anna.. inte så lätt, men får försöka(: köpte även en orchidee till mig själv, tycker att dom blommorna e så fina.. å köpte lite cider till i helgen när vi ska fira anna å nettan..
måste komma på en bra julklapp till mamma å pappa, vill ge dom typ en upplevelse för dom har ju redan allting.. men inte så lätt att komma på nått.. nån som har nått förslag?(:




<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0