pinsamt

det har vart så otroligt mycket i mitt liv just nu.. känns som att mitt liv består av 1000000 frågor.. stockholm, göteborg, eller åre? jobb? plugga? innebandy? fotboll? min gamla fotbollstränare e på mig hela tiden å vill att ja ska börja igen, visst ja tycker de e kul å skulle gärna spela, men vill inte ha nån press på mig.. innebandyn e ju halva mitt liv.. ja vill inge hellre än att fortsätta med den.. men som de ser ut nu så måste ja lägga den helt på hyllan på grund av jobbet.. på grund av min chef.. hennes ändring har gjort att ja måste välja mellan innebandy å jobb.. å de e inte så lätt.. å ja vill ju börja plugga också å de vet min chef å med de nya schemat så funkar inte de alls.. funderar på att bara skita i allt å lämna de å dra iväg till åre igen.. har ju jobb där uppe om ja vill å boende å allt.. men så fegt att bara dra.. satt å grät på jobbet idag för att de e så mkt å alla e på mig hela tiden på jobbet om att ja måste bestämma mig om va ja ska göra me mitt liv å ifall ja ska ta de nya jobbet eller inte.. ja orkar inte prata om de me folk.. å ja sa de till dom men dom va på ändå å höll på, så tillslut så orkade ja inte mer å började gråta inför alla.. pinsamt=/ känns som att alla gått bakom ryggen på mig på jobbet.. alla visste att de skulle bli ändringar för mig å ja e den som sist får veta de.. å ingen har lust att ställa upp å ändra sina tider lite för att de ska passa min innebandy.. e så grymt besviken på min chef.. men nu kommer inte ja va lika snäll mot henne längre.. ja har vart den där bollen som dom kastar runt där de behövs å blir utnyttjad till max.. men nu e de slut på de.. ja orkar inte mer..... jag vill ha ett nytt jobb som ja kan kombinera med skolan.. vill kunna plugga på halvfart å ändå jobba å spela innebandy.. så nu ska ja börja söka massa nya jobb (:












 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0