godmorgon(:

nu har ja vaknat å satt mig i soffan(: sitter å kollar på emil i lönneberga.. thomas gick iväg för ett tag sen med barnen till dagis, får se om han kommer hem snart eller om han åkte till jobbet..
igår satt vi å drack lite vin och pratade lite och kom fram till att vi måste åka redan halv 5 idag, de e ju thomas som ska köra mig;) haha
ska snart packa klart allt, klä på mig, sminka mig å platta håret(: men de får bli senare(:
ska bli kul å komma hem samtidigt som de e tråkigt att ja måste åka härifrån.. har lite å göra hemma(: ska jobba, fixa julklappar, hjälpa pappa med lite saker, va me kompisar, träna å lite sånt(:
men nu ska ja kolla klart på emil, bloggar när ja kommer hem om ja orkar..




<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0