gångstavar

för ca 2½år sen när ja fyllde 18 så önskade ja mig två saker, en ny mobil å ett par gångstavar.. ja fick pengar till en ny mobil å ja fick ett par gångstavar.. ja änvände dom ca 2 gånger sen åkte dom in i garderoben.. ja har nämnligen en garderob full med sportkläder å massa skor.. så idag så tittade jag in i den garderoben å då såg ja gångstavarna.. ja har inte tränat speciellt mycket det senaste året då ja vart sjuk å skadad å inte fått spela innebandy, men ja har fortsatt att leva å äta precis som vanligt.. kanske inte så smart.. visst ja har inte gått upp mycket, men ja känner mig ändå fet å äcklig.. så ja tog dom där gångstavarna å bar mig ut på en promenad på ca 3,5km(: tänkte att ja ska försöka fortsätta med det ett tag(: kan va ett bra sätt att börja komma igång på igen å sen börja med anting fotboll lr innebandy igen, eller varför inte båda?;) vi får se till hösten, men ja hoppas att ja kommer att fortsätta med gångstavarna(:





<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0