dåligt

dåligt av mig att inte blogga igår, men ja hann inte riktigt.. gav mig iväg ner mot tåget ca 11:20 å åkte till täby centrum igen.. köpte tvä klänningar, ett par jeans, örhängen å lite smink till mig(: köpte även en fortsättning på nettans present(:
idag så skulle ja vart med min granne emilie.. vi skulle in till stan och kolla på julskylltningen på nk å ta lite bilder å kolla runt lite.. hon va ledig från sin skolpraktik idag.. men så skickade hon sms för ca 30min sen å sa att dom hade ringt från praktiken å vill att hon ska komma in å jobba.. vilken praktik som man har via skolan ringer till en en ledig dag? ingen.. å ja känner henne så pass väl att ja vet att de inte e sant.. hon har ingen lust å då hittar hon på en dålig anledning iställe för att vara ärlig.. ja gillar inte sånt.. ja hade itne heller så stor lust för de men ja tänkte att de kan ju bli kul å göra nått man inte brukar med nån man inte brukar träffa.. å om ja verkligen inte skulle känna för de så skulle ja vart ärlig å sagt de..
gillar inte när folk inte är ärliga.. tycker att det är riktigt dåligt


ska bara ta de lugnt nu idag då, om inte nicke ringer.. då ska ja dit å äta middag å klippa han å han ska få färga mitt hår(:





<3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0