besviken

har jobbat hela dagen idag(: de gick bra å som vanligt på onsdagar så åker ja å tränar direkt efter jobbet(: nu har ja precis kommit hem å ska snart äta(:
idag va de inte så roligt på jobbet, eller de va roligt tills ja träffade min chef..
för 1½v sen så frågade hon mig om ja vill ha fasta timmar inne på en avdelning, ja tackade glatt ja till de, fick veta vilken avdelning och ja fick ett schema.. va riktigt glad och nöjd över att vi hade BESTÄMT de..
idag kommer hon fram till mig å säger att hon har ändrat lite, ja ska byta avdelning, visst tänker ja, de e ju helt okej, men ja får ett nytt schema, ett schema som inte passar mig alls.. de schemat kommer betyda att ja inte kommer kunna plugga å ja kommer inte kunna fortsätta som innebandytränare.. ja tycker inte att de e okej.. å ja förklarade för henne att dom inte tiderna funkade.. då sa hon att ja fick ta dom tiderna lr så fick ja tacka nej.. å då kommer ja bli helt arbetslös.. e så sjukt besviken på henne.. hon lovade mig å sen ändrar hon allt utan att kolla med mig om de e okej.. DET ÄR INTE OKEJ..





<3










Kommentarer
Postat av: marie

:) Vad tycker du om MP kollektionen/outfitsen på min blogg? Kommentera tack :)

2009-12-09 @ 18:07:17
URL: http://mariema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0