åland

har precis duschat, å nu håller ja på att packa lite(: niklas kommer om 2 timmar å då bär de av mot färjan.. vi ska åka till åland(: hans mamma bor där så vi ska åka dit å hjälpa henne med lite saker(: tror inte att de finns nått internet där så datan åker nog inte med å de kommer att betyda att de inte blir något bloggande i helgen.. har mobilen med mig, men vill ni mig nått så skicka bara sms, ring inte..
pratade me emma igår, en kompis, å hennes mamma e chef på några andra förskolor så ja ringde henne idag(: hon skrev upp mig på dreas vikarielista å skulle de dyka upp några asstimmar så skulle hon höra av sig(: de känns riktigt bra(:
men nu ska ja fortsätta packa å göra mig iordning.. (: hörs efter helgen(:





<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0